czwartek, 12 lutego 2015

Brzuszkowo-mamuskowo






kolezanka zaczyna przygode z fotografia, a my bylismy jej pierwszymi modelami.
Zdjecia jak najbardziej mi sie podobaja. Bede miec super pamiatke, niestety z Kubim jak byłam w ciąży to nie miałam takiej okazji. Ale mamy zdjecia domowe wiec jakakolwiek pamiątka jest <3

Dzis tłusty czwartek. Od rana stałam robiłam chrusty i pączki. Pączki robiłam pierwszy raz! I byłam taka dumna, były tak piękne, rumiane, naprawde z wierzchu mogłabym powiedzieć że były praktycznie idealne. Ale jednak na zewnątrz piękne lecz w środku surowe wrrr i poszły do śmieci.
Mamy chociaż chrusty!
Jednak nie nadaje się do robienia słodkości...
Bywa, nastepnym razem może się uda ;)

1 komentarz:

  1. Ślicznie wyglądasz :)
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń