czwartek, 26 marca 2015

Zbyt duzo.

Czasem są dni kiedy poprostu się poddaje. Wszystko mnie przerasta i potrzebuje wyciszenia, chwili samotności, upustu emocji i tego by poprostu się wyplakac. W takich chwilach najbardziej brakuje mi mojej siostry która jest moją opoka i najlepsza przyjaciółką. W takich chwilach bardzo żałuję że dzieli nas tyle kilometrów i że nie ma jej przy mnie, a wiem że bardzo jej potrzebuje. Ona jest wiem, zawsze jest wejdzie na Skype, pocieszy, napisze. Ale czasem mam dzień że potrzebuję jej na miejscu bo ona wie że czasem potrzebuje poprostu żeby mnie tylko przytulila i pozwoliła się wyplakac nie pytając o nic.

Dziś jest taki dzień. Jestem podlamana. Zbyt wiele  się wydarzyło w ciągu 2 dni. Kilka złych wiadomość i kilka słów nie potrzebnie wypowiedzianych.

Muszę się zmobilizować i nie pozwolić żeby emocje brały górę. Wyplakac się i ruszyć znowu do przodu z lepszym nastawieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz