czwartek, 21 maja 2015

Takie wiesci!

Dziwne uczucie, stres? ekstytacja? radosc? strach? Tyle uczuc w jednej głowie! Sama nie wiem co mam myslec. Zastanawiam sie tez czy mamy wszystko? Czy my juz naprawde jestesmy gotowi ?

Mysle ze jestesmy! jestesmy gotowi na przywitanie naszego nowego czlonka rodziny. Choc dziwnie jest znac termin porodu. Wiesz ze tego dnia, pojedziesz do szpitala sama, a wrocisz z kolejnym skarbem ktore wypelni twoje zycie, twoj czas i serce wielka miloscia. Kolejny raz ktos polozy mi na piersi malego bezbromnego czlowieczka ktorego pokocham bezwarunkowo! Tak, nasza corka pojawi sie juz w nastepnym tygodniu, bedzie mala ale mam nadzieje ze w pelni zdrowa i bedzie tak samo silna jak jej brat ktory tez pojawil sie na tym swiecie predzej niz to bylo planowane :*

Dzis byl dzien pelen wrazen, naprawde. Wiedzialam ze idziemy juz na ostatni skan ale raczej mialam przeczucie ze zostane poprostujuz w szpitalu do poki nie urodzi sie mala. A tu niespodzianka. Skan, pozniej konsultacja z lekarze. Wody plodowe ok, bardzo dobra wiadomosc! Pepowina w porzadku, dziecko sie nia nie owineło och jak dobrze to slyszec! Ale jak zawsze jest jakies ale. Dziecko nie przybralo na masie od 2 tygodni. Lekarz stwierdzil ze nie mozemy czekac do 39 tyg, porod (cc) musi sie odbyc w nastepnym tygodzniu. Wiec nasza ksiezniczka juz niedlugo sie pojawi. Dostalam pierwszy zastrzyk ze sterydami, przy Kubie nie dostawalam zadnych sterdydow. Jutro jedziemy do szpitala i bede miala drugi zastrzyk ze sterydami. I ten moment kiedy lekarz otwiera kalendarz, moje dokumenty, sprawdza dokladnie ktory to bedzie tydzien, oznajmia ze cesarka odbedzie sie zgdnijcie kiedy? Pan Kubasinski sam wybral sobie dzien, 1 kwietnia, oczywisciee PRIMA APRILIS i w owym roku pierwszy dzien swiat. W tym roku wybral nam termin lekarz. A mala KSIEZNICZKA bedzie najwspanialszym prezentem na DZIEN MATKI! Taaaaaak termin porodu 26.05.2015 <3 Moje dzieci naprawde uwielbiaja polskie swieta hahah :D Wiec panne Zuzanne przywitam juuz za 5 DNI <3 Ile bedziemy w szpitalu,jak dlugo tam zostaniemy wszystko zalezy od stanu dziecka po porodzie. Mam wielka nadzieje ze wszystko bedzie w porzdku tak jak z Kuba, ze mala bedzie przede wszystkim ZDROWA! Moze byc malenka, mozemy zostac w szpitalu nawet i dwa tygodznie tak jak z panem Jakubem ale zeby bylo wszystko w porzdku i to mi starczy!

No ale teraz jak juz wiem ze juz we wtorek bedzie. Zastanawiam sie, licze, przegladam i mysle czy ja na pewno wszystko mam, wystarczajaco ciuszkow, kremow, pampersow, kocy, kremow i nie wiem co jeszcze.. Wydaje mi sie ze o niczym nie zapomnialam. A wy drogie mamuski lub przyszle mamuski co macie dla swoich pociech? Moze po waszej wyprawdze i mi cos jeszcze wpadnie do głowy. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz